Колеги имам изключително дразнещ проблем с Алфа-та 145 (1.4 Т.Спарк) Понеже живея на улица с голям наклон и се налага да тръгвам сутрин като изкачвам баира. Проблема е следният. Когато колата е студена няма абсолютно никаква мощност , глъхне и пука и е тотално спъната дори и на смукач. Странно че работи равномерно на място ,просто като решиш да тръгнеш е почти невъзможно да изминеш 5 метра. Когато е загряла до 90 градуса проблема не съществува и всичко е нормално.Към някакъв датчик мисля да се ориентирам, но не знам нито къде е , нито какъв е, а имам и още една същата алфа за части. Посъветвайте ме коя част да разменя да си оправя проблема. Мерси за съветите предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сутрешен проблем
Collapse
X
-
Сутрешен проблем
Last edited by killuminati; d.m.y г., 14:51.Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark
Тагове: Няма
-
Пробвай да махнеш клемата на акум.батерия и след 4 мин я сложи пак и провери.. мисля ,че ще има ефект ако пак продължава задължително я закачи на диагностика и виж какво ще ти покаже като грешки провери и за данните на дебитомера дали параметрите са точно колкото трябва да са. Поздрави
Comment
-
Имам същия проблем, намерил съм му цаката
Като запаля колата изчаквам 15 20 секунди , Гася я и пак я паля. Отново дави но разликата е Огромна. много по добре е след второто палене.
А за тоя проблем ми казаха че е фабричен, от компютъра. И няма начин за оправяне. Сменял съм ламда сонда, свещи елкони много... Никой нищо не откри.
Comment
-
Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщениеедни хора ме посъветваха да си прегледам бобините за пукнатини и разбира се всяка една имаше. запълних ги с поксипол, почистих всички гнезда по тях и сега има огромна разлика. съветвам ви да го направите
Моята я имам от 5 годишна и така си прави сутрин. Докато не стигне около 40гр. придърпва, като и дам повече жега.
Като мина около 500м се оправя. При второ палене, няма проблем. Забелязал съм че когато зареждам 98 значително по- малко придърпва при първо палене ... да не кажа изобщо.
* и една загадка, която не сте споменали ... аз съм с ГИ, настроил съм си го лично да прехвърля на 25гр. Когато запали на бензин и след време се включи газовото, няма никакви проблеми, въпреки че не е загряла на 40гр и не е карана.
* Ако запаля сега в топлото +25-30гр в гаража аварийно, само за пробата и пак няма придърпване при потегляне
(- имам чувството, че като стой цяла вечер и все едно в тръбата за бензина навлиза въздух и има като въздушни джобове (това може и да е глупаво))Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Comment
-
Това е масов проблем при бензиновите Алфи. Ако има газ се задълбочава. Хубаво е сутрин да поработи без газ и после да се тръгне на малко по-високи обороти без да се превключва преждевременно на следваща предавка.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от blizare_ Покажи съобщениеА за тоя проблем ми казаха че е фабричен, от компютъра. И няма начин за оправяне. Сменял съм ламда сонда, свещи елкони много... Никой нищо не откри.
Не че нещо колеги, но и аз започвам да вярвам на това. При мен проблема съществува от 7 год. така я купих с оговорката, че е дебитомер. На първата диагностика (на Симеоновско шосе имаше прехвален диагностичен център на Бош) тогава, казаха, че е ламбда сонда. Смениха ми я с няква за 160 лв уш оригинална. Нямаше промяна. След година след като малко се влошиха нещата я закарах в АлексанърАуто пак за ламда сонда уш оригинална за 120 лв. Казаха, че и дебитомера е за смяна. Но ми обявиха неква адска цена около 480 лв. тогава отидох при Бобо и за 300 лв ми го смени, с рециклиран някъв, щот новия оригинален бил 600лв. Съгласих се. И до сега съм с него. Но старият не ми го върна. Проблема си остана. След това смених и свещи, и гарнитури - 2 пъти, кабелите бяха нови като я взех за това не съм ги сменял. От като съм в форума чета дали някой ще намери решение и за това питам. Кой ти каза? явно това е проблем при много хора някои твардят, че са го оправили. ОК. но ние неможем.Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000
Comment
-
При мен проблема беше най-силно изразен сутрин когато има слана. При положение ,че е сухо времето и е топло не съществува. Това именно ме наведе на мисълта ,че нещо може да е свързано с влагата. Както споменах по-горе , след поправка на бобините, смяна на кабели и смяна на бензина с 98 , проблема осезаемо намаля. Преди не можех да измина 5 метра без да пука и да се дави. Далеч съм от мисълта ,че ще го отстраня на 100% , но на този етап съм доволен.Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark
Comment
Comment